Wednesday, August 25, 2010

Telah kembali atas permintaan ramai


sedang menjamu selera
Sistem sangkar 'mereka'
Alhamdulillah...'Budak-budak kecil' ini sudah sampai. Saya jadi senang hati mengatur kerja yang perlu dilakukan. Apabila tiba musim raya nanti, sebahagian 'mereka' sudah tiada di dunia yang fana dan sebahagian dari 'mereka' terpaksa saya tinggalkan dgn bekalan makanan dan minuman. 1 sangkar tidak boleh diisi padat tapi perlu diisi seekor sahaja. Kalau 'ramai-ramai' nanti jadi kisah makan daging saudara sendiri pula.
Dugaan datang dan pergi...syukur saya melaluinya walaupun selalunya terlepas juga keluhan..Astaghfirullah. Moga Allah ampunkan dosa-dosa saya.
Puan J dan 'anak kecil'
Vi junior mengalami masalah kehabisan bateri..hihihi...terpaksa ditunda kerana jump start gagal. Pertama kali dalam sejarah saya memiliki kenderaan melihat kereta sendiri ditunda...sedih wooo.... :D
Nota 1: Sudah sebahagian Ramadhan berlalu...pantasnya masa berlalu
Nota 2: Minggu ini Selangor cuti hari Jumaat....tetapi saya tidak bercuti...Isnin sehingga Rabu hadapan saya berkampung di makmal...terima kasih suamiku sayang kerana memahami. 
Nota 3: Kaki saya sudah beransur surut bengkaknya...dan sudah boleh solat berdiri seperti biasa. Alhamdulillah.



4 comments:

~albazrah~ on Wednesday, August 25, 2010 at 11:41:00 AM GMT+8 said...

Salam Kak Epel, akak tak naik sekali ke dalam keta yang ditunda?

Semoga cepat sihat.

Nor Ramli on Wednesday, August 25, 2010 at 11:43:00 AM GMT+8 said...

hahaha..tak...tak..suami datang amik so kami ikut kat belakang je...kihkihkih....

idasm on Wednesday, August 25, 2010 at 11:53:00 AM GMT+8 said...

alhamdulillah kaki dh beransur baik...

cikya on Friday, September 3, 2010 at 10:50:00 AM GMT+8 said...

awat tu am

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino