Tuesday, January 30, 2007

Ish ish ishhhhhh.....


Pagi ni aku bangun sangat awalnya.
Nak bagi lecture 2 jam buat students tahun dua.
Pukul 6.30 pagi aku dah dok dalam kereta.
Sampai di opis baru ada 3 kerata yang tiba.

Dalam kepalaku 8.30 pagi kelas bermula.
Sesampai je aku buka slides yang tersedia.
Ku baca dahulu untuk pemahaman dan menambah nota.
Sarapan pun tidak tapi sempat bancuh quacker oat 3 in one saja.

Kol 8.15 pagi aku pun bungkus balik laptopku.
Maklumlah dewan kuliah tu agak jauh walaupun tak sampai sebatu.
Sewaktu berjalan ligat otak berfikir ini dan itu.
Akhirnya sampailah aku ke tempat yang dituju.

Ehh..Puan Epel ajar ke subjek ni?
Ehh..napa plak budak tahun satu yang ada di sini?
Ehh..kelasku kat mana ni?
Laaahhhaaaaiiii...Kelas ko pukul 10.30 kang le epel......

ishhh ishhhhh ishhhhhhhhhhhhhhhhh....

2 comments:

fireflies on Tuesday, January 30, 2007 at 4:26:00 PM GMT+8 said...

hahaha.. apo la... punya la awal rupanya kela skul 10:30 sabo jer ler

epelijau on Tuesday, January 30, 2007 at 8:13:00 PM GMT+8 said...

hehehe...saja je..buat lawak skema..

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino