Monday, December 14, 2009

Hilang


8 malam tidur saya tidak nyenyak

7 hari saya bersusah hati

8 malam saya asyik sesak nafas

7 hari perut saya memulas tidak bersebab

Hari ini

Saya sujud syukur

Atas izinNya saya kembali senyum

Jumpa juga setelah mencari berhari-hari

Kepada yang menjumpainya

Saya terhutang budi

Moga Allah membalas kebaikannya

Malam ini mudah-mudahan saya dapat tidur dengan nyenyak dan aman...

Owhh...apa yang membuatkan saya resah gelisah tidak tenang ye?

Kunci kereta saya hilang pada Selasa lepas....hari ini barulah ada orang yang memberitahu ianya sudah dijumpai sejak hari kehilangan tempoh hari...cuma tidak diketahui siapakah pemilik kunci tersebut...

Hati saya lapang

Fikiran saya tenang

Boleh balik rumah dan berkemas.

0 comments:

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino