Monday, November 09, 2009

61


(foto: kredit Berita Harian)
Setelah 61 tahun menanti, pada perlawanan akhir ke 3 selepas 1948 akhirnya pasukan Negeri Sembilan berjaya mengungguli Piala Malaysia versi 2009. Wahh!! Bangganya saya selaku anak nogoghi menonton perlawanan akhir di kaca TV Sabtu malam yang lalu. Seronoknya jika saya dapat ke stadium menyaksikan perlawanan tersebut tetapi saya tahu suami saya tidak akan mengizinkan permintaan saya itu...hihihi...
Tahniah buat pasukan bola sepak Negeri Sembilan. Ianya juga dikatakan sebagai hadiah pertabalan Yang Dipertuan Besar N.S yang baru..Tuanku Muhriz.
Hoben Jang Hoben!

4 comments:

sab2 on Monday, November 9, 2009 at 6:25:00 PM GMT+8 said...

salam epelijau,

...kaki bola jugak rupanya!
he he he... orang Melaka tompang sekaki juga!

|pokok belimbingnya bertukar jadi pokok kari... |

salam hjSab2

Epelijau on Monday, November 9, 2009 at 9:27:00 PM GMT+8 said...

salam tuan haji...
ermm...kaki mcm biasa je..hehe...
memang minat dari dulu...
org Melaka boleh tumpanglah sebab Syukor Adan tu org Bukit Piatu dengaunye.. :D

arsaili on Tuesday, November 10, 2009 at 7:17:00 AM GMT+8 said...

salam kak epel..lama tak ke mari? dah abis studynya?

Epelijau on Tuesday, November 10, 2009 at 7:23:00 AM GMT+8 said...

salam arsaili...
belum...belum habis lagi...buat masa sekarang ni sangat takut mendengar soalan 'dah abis studynya' tu...hehehehe

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino