Wednesday, August 08, 2007

T.I.G.A P.U.L.U.H


Pagi-pagi sebelum gi keje hubby nyanyikan utk aku...

Belon ni Dr Ib yang tiup dan bagi..terharu dah...pepagi lagi dah dpt gerombolan belon...huhuhu

Kek ni...CIK UST dan KAK PAH (kakak kesayangan cik UST) yang berikan sebagai tanda ingatan...sob sob...lagilah aku terharu...

Sesambil nyanyi ucapan dan doa hubby untuk aku dan kami berdua..moga panjang umur..murah rezeki..bahagia hidup kami bersama dunia akhirat..cepat habis PhD..

Sedap wooo kek nih...bagus ada kawan mcm CIK UST ni...huhuhu...home made tu...

Terharunya aku..tak penah lagi hubby wat mcm tu..walaupun dalam keadaan cuba mengawal pitching..hahahaha...


Terima kasih buat hubby, family dan sahabat-sahabat.

Moga kita semua diberkatiNya..ameen.


4 comments:

Kak Awwa on Wednesday, August 8, 2007 at 11:50:00 PM GMT+8 said...

moga hidupmu berbahagi hingga ke akhir hayat di samping cik abe saye hehehe.....wei sedap kek tu hehehe......

K@ssim Sel@m@t on Thursday, August 9, 2007 at 3:51:00 AM GMT+8 said...

hepi besday moga panjang umur sihat sejahtera selalu.

abe kasik ape?...hehehe

baiksss said...

assalamualaikum k am yg busuk,

ehem,sy dah wish kan ari tu? tapi advanced ler.kali ni wish belated pulak.tapi takpe,sehari je kan.hihi

happy belated bday yer.semoga diberkati dan murah rezeki sentiasa,insyaallah.

ks,sy dah tauuu k am dapat apeee..hihihihi
:P

epelijau on Friday, August 10, 2007 at 8:08:00 AM GMT+8 said...

mekasih kak awwa, KS dan cik baiksss...huhuhuhu...abe bagi kasih sayang...wakakakak...nanti kita tunjuk abe bagi apa ek....

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino