Tuesday, May 22, 2007

Kenangan Terindah...


Last weekends, aku dengan cik Ust and cik senyum join ITEX 07 kat KLCC.
Ni kali pertama kami masuk pertanding luar uni. Berdebar toksah citelah.
Banyak gak yg kami input dari pertandingan peringkat uni dulu and kami improved banyak gak rasa akulah kan. Dengan marking paper exam budak-budak, dengan sibuk dengan lab, dengan demam yang lom baik sepenuhnya,dengan nak kena tulis paper untuk SiesEsAr. Aku memang tak cukup kaki tangan rasanya. Lupa plak, aku bukan hantar 1 produk tapi 2. 1 lagi dengan cik senyum. Aku rasa sangat bertuah dapat partner yang sangat fokus dan komited dengan kerja. Kalau harapkan aku, ntahlah. Aku terlalu banyak benda yang letak dalam kotak fikiran aku ni. Dengan confirmation yang blom kunjung tiba...ermm..sabar jelah kan.


Ni gabungan corak baju aku dengan baju cik senyum..huhuhuhu....takdo kojo betullah aku nih

Ni bakul buah kat booth aku dan cik ust. Kenapa bakul buah? Adalah kaitan dengan produk yang kami hantar tu. Habis je pertandingan ahad petang buah-buahan telah dibahagi-bahagikan kepada RA, EO Ai AR di Si dan juga aku. Muahahaha..Sodap mangga tu.



Ni plak booth kami. Aku dan cik ust. Booth aku dan cik senyum malas nak letak sebab ada muka aku terpampang kat situ..muahahahahaha....



Ni plak buah anggur yang kami uji..huhuhuuh...ada je staf yang jaga accidentally makan. Alhamdulillah selamat, so memang terbuktilah edible produk kami nih..muahahahah


Jeng jeng jeng..We didn't manage to get gold medal. Silver je. Jadilah. Alhamdulillah. Tahniah buat cik Ust yang kompiden menerangkan pada para juri. Aku cuma dok sebelah and sengih-sengih tanda setuju. Truly it was a very good experience. Syukur pada Allah SWT kerana izinkan kami menang. InsyaAllah pasni gi international exhibition. Cik Ust nanti gi molek-moleh deh. Kita buat lagi gempak!! Huhuhuhu...






3 comments:

Anonymous said...

waaaaH menang silver ek! tahniah tahniah..moga menghasilkan produk produk lebih mengancam lagik..

sd. on Wednesday, May 23, 2007 at 8:14:00 PM GMT+8 said...

congratulation!!!

anggur tu bape gram?

(gler blur duh)

nak ns dagang jugak!! ;(

Anonymous said...

yup,tq 4 da mangga..yummylicious!!muahaa

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino