Monday, November 29, 2010

Saya menang motor KEK...hihihi


Saya gemar sekali merayau-rayau di blog pakar-pakar kek terkemuka di alam maya ini. Ini kerana, saya tidak pandai untuk menyediakan kek-kek yang indah seperti yang mereka sediakan. Saya hanya mampu 'wooww cantiknya...uiii kreatifnya' dan sebagainya... :)
Khamis lepas saya terbaca blog Kak June yang beliau sedang mencari pengunjung yang ke 300 000. Saya terfikir...ermmm...bestnya kalau dapat....tambahan pula saya memang sedang dalam keadaan 'tidak tentu hala' gara-gara stress...ermm...tak habis-habis stress....
Jumaat tengahari usai solat zuhur dan kebetulan pula saya tidak keluar makan tengahari kerana sarapan pagi agak berat, saya pun masuk blog Kak June. Apabila saya tengok counternya...uishhh..dah dekat ni...299600+....saya pun mencuba nasib...dan alhamdulillah....sayalah pengunjung ke 300 000 tersebut. Lihat imej yang saya saya rakam ini:
Terkejut adik-adik di makmal kerana tiba-tiba sahaja saya ketawa gembira....Alhamdulillah...rezeki saya kali ini. Sila rujuk entri ini.  Selalunya saya kurang bernasib baik apabila tiba bab-bab menyertai pertandingan sebegini. Jadi sekarang ini, saya perlu menunggu tarikh yang Kak June akan tetapkan untuk saya menjemput ganjaran kemenangan saya itu...hihihi....owh ye...kakcik saya pernah menempah kek Ben 10 untuk Azri bulan Mei atau Jun yg lalu.
                                                Inilah kek yang ditawarkan itu...hebatkan? :D

Nota 1: Sifu ke Korea esok membawa produk bertuah itu. Moga mencapai kejayaan yang diharapkan di sana. Saya tidak dapat pergi kerana tidak mendapat pembiayaan...mak memberitahu saya pagi tadi yang mak sangat lega kerana saya tidak dapat pergi kerana mak risau keadaan bergolak di Korea ketika ini...saya pun tidak pasti kedudukan geografi lokasi yang dituju dan juga lokasi bergolak tersebut...hihihi.
Nota 2: Kertas penyelidikan saya telah diterima untuk penerbitan. Masih dalam status Article in Press. Alhamdulillah :)
Nota 3: Bukit Cerakah sekarang sedang musim apa ye? :p

5 comments:

Anonymous said...

wowww cantiknya kek tu Am.. sy ingat awak dpt kek design motor.... hihihi ...murah rezeki awak dan murah rezeki tuan punya blog yg bagi hadiah.....

umeboshi on Monday, November 29, 2010 at 12:18:00 PM GMT+8 said...

best nye dpt kek free yg lawa dan looked so yummy!! tahniah Am!!! post kat saya sikit kek nye??? ahahh...

Nor Ramli on Tuesday, November 30, 2010 at 9:07:00 AM GMT+8 said...

nani: alhamdulillah..rezeki murah. hihihi...
noora: hihihi...post? dtg amiklah :D

murnie sangat on Tuesday, November 30, 2010 at 1:36:00 PM GMT+8 said...

thanks akak..tu kek besday kita kaaan..hahaha..kita doakan product akak tu menang emas k

Haizamz on Friday, December 3, 2010 at 8:00:00 PM GMT+8 said...

Salam,

Seperti pn,

Seperti puan jg, saye amat menggemari pelbagai resepi..esp. kek dan cookies. selain intrnt, klu ade mjlh masakan yg sesuai saye akn membelinye. Minat terhdp kek / biskut...mybbkan saye menerima tempahan cookies/carrot cake jika diminta oleh rkn2...utk release tension le katakan...tp bg saye melihat kek2 yg cntik tu = terapi...

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino