Friday, November 26, 2010

Ehemmmm eheemmm....


Sedari awal minggu, saya asyik terkenang kek red velvet. Saya lihat kek hasil tangan irmadilondon.blogspot.com membuatkan saya merasa yakin untuk mencubanya....tapi apakan daya. Sayakan belum mempunyai ketuhar pembakar di rumah. Ketuhar pembakar di lab adalah...besar lagi...untuk mengelakkan adegan di buang dari lab oleh sifu saya, lebih baik jangan mencuba-cuba nak membakar kek red velvet pula di dalamnya ye....Hihihi....

Tengahari tadi, dalam meladeni kesusahan dan kesedihan hati (bukan kerana tak boleh buat kek red velvet ye) saya telah melakukan sesuatu....yang menghasilkan sesuatu juga...apakah sesuatu itu? Ishhh...sesuatu sungguh. 

Nantikan pengumuman rasmi...chewaaa...macam apa je...
Ianya membuatkan saya ketawa seorang diri dan tersenyum lebar sehingga lenguh pipi saya.

Terima kasih daun keladi ye Kak penganjur yang budiman..walaupun saya tak dapat pergi Korea, namun...ianya begitu berharga....hihihi...


Nota:  Kakak penganjur yang budiman tu tak sebut pun kek red velvet...saya je yang melebih-lebih...hihihi

2 comments:

[wANidA] on Friday, November 26, 2010 at 11:44:00 PM GMT+8 said...

kan. kire2 tu penawar hati mu lah ek... eh. eh. bwk g lab tak nnt? meliur aku tgk gambonye.

Epelijau on Saturday, November 27, 2010 at 5:43:00 PM GMT+8 said...

ermm....ermm....nanti aku fikirkan...keh keh keh..mana gambar malam tadi?

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino