Tuesday, June 07, 2011

Penyet


Saat begini rasa macam nak jadi segala superhero yang ada dalam komik...
Moga diberikan kekuatan, ketabahan, ketahanan mental dan fizikal...moga Allah permudahkan...ameen...ilmu itu milikNya...hanya pinjaman pada makhluk manusia.
Harapan saya untuk pertemuan esok hari...
'Semoga saya tidak menjadi cekodok penyet selepas itu'....hahahah...doakan...

nota:
1. Bukan viva....discussion biasa je,..saya terlebih cuak sebab dah terlalu lama ambil masa untuk siapkan kerja ni....mujur saya tak jadi pekasam...hikhikhik 
2. Saya sudah 21 hari bekerja non-stop....ermm....penat..lesu...segalanya dirasakan....moga selepas esok, saya boleh rehat separuh hari...
.

2 comments:

Leez M. Saaid on Tuesday, June 14, 2011 at 10:15:00 AM GMT+8 said...

hai epal...hehehe
sy jenguk awak kat sini.....

Abang Long on Friday, July 15, 2011 at 3:27:00 AM GMT+8 said...

Salam, apa alamat emel ya ? ombor hp pun sudah hilang bersama dengan kehilangan hp tempohari.

Sihat ? Bagaimana hubby ?

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino