Saturday, November 27, 2010

Tahniah!


Syukur Alhamdulillah. Tahniah diucapkan buat para graduan sarjana muda farmasi (kepujian) dan juga diploma farmasi atas penganugerahan ijazah sarjana muda dan diploma mereka pada hari ini. Para graduan ini adalah:
1. Kelompok pertama para pelajar yang memasuki fakulti menerusi program pra ijazah (sy menjadi ibu mereka). Penuh dugaan dan saya menimba begitu banyak pengalaman pentadbiran akademik ketika itu.
2. Kelompok pelajar diploma pertama yang menjadi pelajar saya hampir 7 tahun lalu ketika saya mula melapor diri.
3. Para pelajar kolej usahasama yang juga merupakan pelajar saya untuk beberapa kursus farmaseutiks.

Kesimpulannya, selaku seorang yang sangat mudah mengalirkan airmata...ermm...sahabat saya yang juga turut serta meraikan para graduan ini hari ini hampir menyekeh saya...hahahah...betul, ianya mungkin perkara kecil bagi orang lain tetapi amat bermakna buat saya...tahniah buat semua yang berjaya, ibu bapa yang banyak berkorban dan keluarga yang memberikan sokongan. 

Buat para graduan: Menuntut ilmu tiada noktahnya. Apabila semakin tinggi ke langit biru, rumput hijau di bumi jangan dilupakan. Moga diberkati Allah. 

Nota 1: Bila pula majlis konvokesyen saya ni?
Nota 2: Minggu hadapan, banyak perkara perlu dilakukan....semangat!!!

0 comments:

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino