Saturday, June 07, 2008

Feringhi


Perjalanan kami ke Pulau Mutiara bermula seawal 9 pagi. Sudah lama saya tidak menaiki bas untuk ke sana. Selepas menempuh perjalanan yang sangat memenatkan, kami akhirnya tiba di Bayview Hotel pada jam 6 petang. Kesesakan lalulintas berlaku dengan teruk untuk membayar tol di Jambatan Pulau Pinang. Kami tidak menginap di Bayview..tetapi sifu menyewakan apartment di hadapan Bayview. Selesa juga dan sangat hampir dengan tempat konferensi.
Inilai poster yang saya hantar untuk dipersembahkan kepada khalayak delegasi konferensi.
Ini pula abstrak yang diterbitkan di dalam buku prosiding. Hanya kerja preliminari saya dan sifu menuntut masa yang lebih untuk saya menulis-saya tidak kuat untuk berkongsi apa target sifu untuk saya buat tahun ini kerana tiba-tiba saya merasakan adrenalin saya di pam sangat laju dan saya mula berdebar tidak keruan..Moga Allah permudahkan urusan saya.Ini pula ahli gerombolan rombongan kami pada hari pertama konferensi dan di bawah ini pula kami bergambar bersama penyelidik tersohor dunia dalam bidang teknologi farmaseutik- Prof. Dott. Paolo Colombo. Senarai pembentang utama juga amat mengkagumkan- pakar dalam bidang pharm tech...wahhh...!! terujanya saya, bila agaknya saya akan menyertai mereka di dalam senarai tersebut? Satu lagi pengalaman yang mengkagumkan dan memberi manfaat buat saya. Alhamdulillah.

1 comments:

eryan_emily on Thursday, June 26, 2008 at 9:57:00 AM GMT+8 said...

Bayview Beach hotel not bad. Anyway best tak Penang?

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino