Thursday, May 15, 2008

Delima


Saya sudah 2 hari tidak ke makmal. Lemah, lesu dan yang paling utama tekak saya sangat sakit dan batuk berterusan. Perit tekak rasanya dan sakit dada menahan proses semulajadi mengeluarkan kahak.
Minggu ini dan seterusnya akan menjadi minggu yang sangat sibuk. Mak mertua saya akan tiba dari KT pada pagi sabtu insyaAllah. Saya dan suami serta mertua akan ke utara Ahad dan kembali ke sini Isnin nanti. Ada urusan yang perlu diselesaikan. Moga-moga kami akan mendapat ketentuan terbaik dari perjalanan itu nanti. Ameen.
Hujung minggu hadapan dan hujung minggu seterusnya, insyaAllah saya akan ke utara juga. Urusan kawan-kawan dan urusan rasmi. Belum lagi memulakan perjalanan tapi saya sudah merasakan kepenatannya. Hihihi.
Hari ini walaupun di rumah saya sudah menghantar poster yang sudah disiapkan kepada sifu untuk edit terakhir sebelum ianya dicetak di atas kertas bersaiz 39 inci persegi.
Delima? Ohh..saya dan suami makan buah delima yang merah merkah hari ini. Manis dan bersari. Hihihi...

2 comments:

Anonymous said...

dapat maner buah delima tu? nak la juga

Nor Ramli on Friday, May 16, 2008 at 3:19:00 PM GMT+8 said...

ahaa..bawak balik dari KT hari tu..payah nak dapat...mahal plak tuh...

 

Catatan Suka Duka Gembira Derita Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino